Υποβολή Σχολίων ή Παραπόνων

Είμαστε εδώ για να σας ακούσουμε

Με στόχο την άριστη συνεργασία και εξυπηρέτηση των πελατών μας, επιδίωξή μας είναι να ανταποκρινόμαστε στα σχόλια ή τα παράπονα των πελατών μας το συντομότερο δυνατό, με ευαισθησία, αντικειμενικότητα και υπευθυνότητα.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υποβάλετε κάποιο σχόλιο σχετικά με τη βελτίωση των υπηρεσιών μας ή έχει προκύψει οποιαδήποτε δυσλειτουργία σχετικά με τη συνεργασία με την εταιρεία μας, το προσωπικό μας βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας ακούσει.

Διαδικασία υποβολής σχολίων ή παραπόνων

Υποβολή

  1. Μέσω της  φόρμας επικοινωνίας  
  2. Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην διεύθυνση  complaints@pancretafactors.gr
  3. Ταχυδρομικώς στη διεύθυνση:

Παγκρήτια Factors Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία
Πρακτορείας Επιχειρηματικών Απαιτήσεων
Μητροπόλεως 3, 10557 Αθήνα

Επεξεργασία

Το υπεύθυνo τμήμα, αφού επιβεβαιώσει την παραλαβή του αιτήματός σας, θα προχωρήσει στην εξέτασή του και θα σας απαντήσει εντός 45 ημερολογιακών ημερών.


Σε περίπτωση που απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα λάβετε σχετική ενημέρωση για τους λόγους για τους οποίους απαιτείται χρονική παράταση.

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εφόσον η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή – Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΧΜ – ΕΕΕΔ) ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

Στοιχεία Επικοινωνίας
Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα
10440 ή 210 3376700
www.hobis.gr
info@hobis.gr